czwartek, 22 listopada 2012

udział w zabawie i pieczone jabłka z cynamonem :)

Choć na ogół nie biorę udziału w konkursach czy zabawach typu "łańcuszek", to teraz wyjątkowo wyłamię się od tej zasady. Przekonało mnie zdanie, że "zabawa ma na celu zwiększenie popularności bloga" a zasadniczo wszystkim nam - prowadzącym blogi - o to właśnie chodzi.

Blog Feniksowa Kuchnia Olimpii nominował mnie do wyróżnienia LIFESTER BLOG, za co chciałabym bardzo podziękować.

Chodzi tu o to, aby odpowiedzieć na zadane od zapraszającego blogera pytania, utworzyć koleje 11 pytań i zaprosić kolejne 11 blogerów do zabawy (trzeba je o tym poinformować!) a one powtarzają te czynności. Proste!

Moje odpowiedzi to:

  • Ryż, ziemniaki, kasza, czy makaron?
    • chyba makaron, ale uwielbiam wszystkie w/w produkty :)
  • Ulubiony przyrząd w kuchni?
    • robot wielofunkcyjny :)
  • Ulubiony blog?
    • nie mam ulubionego; jest wiele dobrych blogów - duża konkurencja :)
  • Ile miałaś/eś lat kiedy ugotowałeś swoją pierwsza potrawę i co to było?
    • kiedy pierwszy raz coś ugotowałam nie pamiętam, ale wiem, że w dzieciństwie obowiązkowo robiłam z babcią placuszki, kopytka czy pierogi - byłam pierwszą pomocnicą :)
  • Jakiej muzyki słuchasz przy gotowaniu?
    • zawsze jest włączone radio, więc zależy od tego co zagrają :)
  • Ulubiony program kulinarny?
    • oglądam dużo programów kulinarnych, ale ulubionego nie mam, bo w każdym znajdę coś "nie-tak" :)
  • Najukochańsza słodkość z dzieciństwa?
    • budyniowe lody z automatu sprzedawane na rynku w jednym z fantastycznych miasteczek na Podlasiu, gdzie jeżdżę po dziś dzień i zawsze jem owe lody. pychota! :)
  • Gdybyś wiedział/a, ze dziś jest Twój ostatni dzień na ziemi, to jaka potrawę chciałbyś/ałabyś zjeść?
    • wszystko z wyjątkiem rodzynek, skórki pomarańczowej, chałwy i sezamu :)
  • Najlepsze mięso wg mnie to:……. 
    • każde dobrze przyrządzone :)
  • Cola czy Pepsi? 
    • zawsze Coca-Cola, nigdy Pepsi czy inne napoje colo-podobne :)
  • Kefir czy maślanka?
    • raczej kefir :)

Moje pytania to: 
  1. Ulubiony produkt mleczny? 
  2. Ulubiona kiełbaska?
  3. Ulubiony orzech?
  4. Ulubiony produkt słodzący (jeśli cukier to jaki?)?
  5. Ulubione kiełki?
  6. Ulubiony sos (który dodajesz prawie do każdej potrawy)?
  7. Ulubiona przyprawa?
  8. Ulubiony ser pleśniowy?
  9. Ulubiony makaron?
  10. Ulubiony ryż?
  11. Ulubiona kasza? 
Blogi, które nominuję to:
  1. zufikowo 
  2. zmniejszaj 
  3. pomidor i bazylia 
  4. Eksperymentalnie
  5. Cuda i smaki regionu 
  6. Ciastowo
  7. na 4 widelce
  8. Świat Ostrości
  9. Z Chaty Na Końcu Wsi
  10. Facet i Kuchnia
  11. Dorota smakuje


A teraz czas na własną promocję. Zachęcam do odwiedzania mojego bloga, czytania, komentowania i dzielenia się własnymi doświadczeniami/ sugestiami. Odwiedźcie też i polubcie moją stronę na Facebooku Zwyczajnie o gotowaniu (jest też ikonka na prawym pasku z opcjami).


Pozdrawiam wszystkich!    


PS. Na koniec dorzucam fotkę i króciutki przepis na grillowane jabłka z cynamonem, żeby post nie był taki smutny :D


Dowolne jabłka kroimy w plastry grubości 1,5 cm, posypujemy z każdej strony każdy plaster jabłka odrobiną cynamonu (jeśli chcemy, aby przekąska była słodsza to może to być cukier cynamonowy) i smażymy na beztłuszczowej patelni grillowej z obu stron. Nadaje się do mięs oraz jako deser. 

Smacznego! 
 

1 komentarz:

  1. Dziękuję bardzo, jest mi niezmiernie miło za wyróżnienie, ale nie wezmę już udziału, zwyczajnie brak mi na to czasu:) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na blog.

    OdpowiedzUsuń